تغییر دکوراسیون منزل با کمترین هزینه

دوشنبه 4 تير 1397
7:34
م.ن

تغییر دکوراسیون منزل با کمترین هزینه

خیلی وقتها بسیاری از ما دوست داریم دکوراسیون منزل خود را عوض کنیم و یا دست کم تغییراتی در دکوراسیون به منظور زیباتر شدن و تنوع ایجاد کنیم اما ممکن است نگران مخارج گزاف تغییرات و هزینه بالای آن باشیم و از این کار صرف نظر کنیم حال آنکه تغییر دکوراسیون داخلی همیشه نیاز به خرید وسایل گران قیمت جدید و لوکس ندارد و گاهی اوقات حتی میتوان با تغییر چیدمان و ایجاد تناسب و هارمونی جدید در دکوراسیون منزل موفق به ایجاد فضایی زیباتر و دلنشین تری شد.

در واقع ایجاد زیبایی در دکوراسیون منزل لزوما نیاز به خرید مبلمان گران قیمت و یا لوازم دکوری لوکس ندارد بلکه با ایجاد هماهنگی و تناسب میان لوازم و عناصر موجود و یا حذف بعضی لوازم و اضافه کردن عناصری کوچک نیز میتوان تغییری زیبا و در خور توجه به وجود آورد.

این ایجاد هماهنگی گاهی تنها با تغییر دادن رنگ لوازم موجود و یا تغییر رنگ عناصر دکوراسیون داخلی از جمله دیوارها یا رنگ و طرح روکش مبلها یا روتختی و ... میتواند ایجاد شود. به خصوص دیوارها که به دلیل تشکیل دادن سطوح بزرگ و اصلی ساختمان نقش مهمی در تغییر دکوراسیون منزل دارند.

با تغییر ساده ای در طرح دیوارها ، به طور مثال به کار بردن کاغذ دیواری در کنار سطوح رنگ شده و یا استفاده از پتینه کاری و .... میتوان نمای دکوراسیون داخلی را به طور قابل توجهی تغییر داد و فضا را از یکنواختی در آورد. گلدانها و فلاورباکس ها نیز نقش زیباسازی خاصی در دکوراسیون منزل ، دکوراسیون مغازه ، دکوراسیون اداری و به طور کلی دکوراسیون داخلی ایفا می کنند و میتوان با طراحی گلدانهای خاص و دکوراتیو به فضای خانه زیبایی و طراوت بسیار بخشید.

پرده ها نیز نقش مهمی در تغییر دکوراسیون منزل دارند و میتوان با طرحی ساده و رنگی متناسب با دکوراسیون داخلی پرده ای زیبا برای خانه مهیا کرد. میتوان برای ایجاد هارمونی در دکوراسیون ، با طرحی مشابه پارچه پرده، کوسن های کوچک و زیبا برای مبلمان و تخت خواب تهیه کرده و با این کار به تکمیل دکوراسیون داخلی زیبای منزل کمک کرد.

در مطالب بعدی در رابطه با تغییر دکوراسیون مغازه ، بازسازی ساختمان ، طراحی نما ، طراحی سقف کاذب زیبا و دکوراتیو و ..... مطالبی را بیان خواهیم کرد.


منبع: تحریریه گروه معماری و دکوراسیون داخلی شاه توت


[ بازدید : 46 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دکوراسیون منزل است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]